V Houselandu prebieha jarné upratovanie skladu. Všetok skladový tovar si môžete kúpiť s minimálne 10 % zľavou - pozrite si

Vrátenie alebo reklamácia tovaru

Našou prioritou je
vybaviť vašu požiadavku rýchlo a jednoducho.

Vrátenie tovaru bez udania dôvodu

Vrátenie tovaru
bez udania dôvodu

Chcem vrátiť tovar

Uvedomujeme si, že aj ten najpodrobnejší popis nábytku alebo príslušenstva vám po vybalení nemusí vyhovovať. Preto máte možnosť vrátiť všetky výrobky do 14 dní od zakúpenia.

Niekedy však potrebujete viac času na rozhodnutie, preto sme do košíka pridali možnosť kúpiť predĺženú 60dňovú lehotu na vrátenie tovaru.

Čo musím urobiť,
ak chcem vrátiť tovar?


Čo musím urobiť, ak chcem vrátiť tovar?

1. krok

Výrobky
dôkladne zabaľte.
Čo musím urobiť, ak chcem vrátiť tovar?

2. krok

Vyplňte online formulár
na vrátenie tovaru.
Čo musím urobiť, ak chcem vrátiť tovar?

3. krok

Balík pošlite alebo prineste na adresu:
OlzaLogistic - Houseland s.r.o.
Súľov 46, 013 52 Súľov-Hradná

Čo sa stane po vyplnení formulára a odoslaní výrobkov späť?
Nechceme, aby ste čakali na svoje peniaze. Preto vám ich pošleme na účet v priemere do 2 pracovných dní po tom, ako zásielka dorazí do nášho skladu.

Reklamácia tovaru

Reklamácia tovaru

Chcem reklamovať tovar

Prišla vaša objednávka poškodená, nekompletná, našli ste v zásielke niečo iné, ako ste si objednali? Alebo ste si počas používania tovaru všimli nejakú chybu? Niekedy veci nejdú podľa plánu, takže je na nás, aby sme to napravili.

Čo musíte urobiť
v rámci reklamácie?


Čo musíte urobiť v rámci reklamácie?

1. krok

Kliknite na tlačidlo "Chcem reklamovať tovar"
a behom pár minút vyplňte jednoduchý formulár.
Čo musíte urobiť v rámci reklamácie?

2. krok

Máme všetko potrebné. Tovar nikam nezasielajte a počkajte
na kontakt našej reklamačnej špecialistky. Ozve sa vám do 24 hodín.

Čo sa stane po vyplnení formulára?
Aj napriek prvotnému problému vám pomôžeme vyriešiť reklamáciu k vašej spokojnosti.
Na to sa môžete spoľahnúť.