Na našom e-shope houseland.sk, houseland.cz či telefonicky na čísle +420 555 333 235.
Drvivú väčšinu produktov dodávame v demonte, aby nedošlo počas prepravy k poškodeniu. Súčasťou balenia je montážny návod a všetky potrebné súčiastky na montáž.
Dodacie lehoty sú rôzne podľa konkrétneho produktu. Dodacia lehota je vždy uvedená v detaile produktu pri tlačidle "Pridať do košíka".
V prípade, že máte v objednávke viac produktov s rôznymi dodacími lehotami, tovar zašleme spoločne v tej najdlhšej lehote. Pokiaľ nám napíšete alebo zavoláte, že chcete objednávku rozdeliť, nie je to žiadny problém.
Zaplatiť môžete platobnou kartou, bankovým prevodom alebo dobierkou pri prevzatí.
Viac informácií o možnostiach platby
Spolupracujeme s mnohými prepravcami. V košíku sa vám zobrazia vždy iba tí prepravcovia, ktorí sú schopní bezpečne doručiť daný produkt.
Viac informácií o možnostiach dopravy
Áno, českým zákazníkom odporúčame nakúpiť priamo na houseland.cz.
S vrátením nemáme najmenší problém. Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia zásielky. V košíku si taktiež môžete prikúpiť doplnkovú službu možnosti vrátiť tovar až do 60 dní od prevzatia.
Viac informácií o vrátení tovaru
Kuriéri áno, pošta zatiaľ bohužiaľ skôr výnimočne. Kuriér vám v deň doručenia zašle informatívnu SMS s časom doručenia a pred príchodom zavolá. Ak nevyhovuje daná hodina, môžete kuriérovi zavolať a dohodnúť sa s ním. Balík vám tiež môže uložiť na najbližšom výdajnom mieste (obchody, benzínky a ďalšie).
Pokiaľ vám zásielka dorazila poškodená, obdržali ste niečo iné alebo máte akýkoľvek iný problém, ktorý sa týka reklamácie, vyplňte prosím kratučký formulár tu alebo nám napíšte na info@houseland.sk a počkajte na to, až vás bude kontaktovať s ďalším postupom naša reklamačná špecialistka.
Ak máte inú otázku, neváhajte nás kontaktovať:
e-mail: info@houseland.sk
telefón: +420 555 333 235