Odpovedáme na vaše otázky

Odpovedáme
na vaše otázky

Potrebujete poradiť?
Rýchlu odpoveď môžete nájsť tu.


Objednávanie a dodávanie tovaru

Na našom e-shope houseland.sk, houseland.cz alebo telefonicky na čísle +421 222 205 790.

Prevažnú väčšinu našich výrobkov dodávame v demontovanom stave, aby nedošlo k ich poškodeniu počas prepravy. Súčasťou balenia je montážny návod a všetky potrebné diely na montáž.

Všetky aktuálne dostupné varianty a farby našich výrobkov nájdete na našej webovej stránke. Ak sa tam daný variant nenachádza, výrobok bohužiaľ momentálne nie je k dispozícii. V takom prípade vyplňte svoju e-mailovú adresu do políčka - budeme vás informovať, hneď ako bude výrobok opäť k dispozícii.

Vybrali ste si tovar, ktorý pre vás objednávame priamo od výrobcu. Pokúsime sa vám ho doručiť do 7 dní, ale môže to trvať aj dlhšie. Najneskôr ho doručíme do 14 dní, ako je uvedené na výrobku. Ak majú výrobky iné termíny dodania, potom vám zásielku doručíme hneď, ako budeme mať všetky výrobky na sklade. Maximálnu dobu dodania nájdete v košíku aj v potvrdení objednávky.

Momentálne bohužiaľ nie, ale čoskoro budeme túto službu ponúkať.

Áno, v Českej republike je to možné - pri preprave je potrebné zvoliť možnosť Geis Premium a v cene je zahrnutý aj odvoz obalu. Bohužiaľ, v súčasnosti nie je možné túto službu využiť v prípade veľkého čalúneného nábytku (pohovky atď.).

Dodacie lehoty sa líšia v závislosti od výrobku. Lehota je vždy uvedená v podrobnostiach o výrobku pri tlačidle "Pridať do košíka". V prípade, že máte v objednávke viacero produktov s rôznymi dodacími lehotami, tovar vám zašleme spoločne v najdlhšej lehote. Ak nám napíšete alebo zavoláte, že chcete svoju objednávku rozdeliť, nie je to žiadny problém - je to možné kedykoľvek až do odoslania tovaru.

Spolupracujeme s mnohými dopravcami. V košíku sa vám vždy zobrazia len tí dopravcovia, ktorí sú schopní bezpečne doručiť výrobok.

Viac informácií o možnostiach dopravy

Áno. Do poznámky môžete napísať, ktorý deň doručenia (pondelok až piatok okrem štátnych sviatkov) uprednostňujete, a my sa ho pokúsime dohodnúť s dopravcom.

V okamihu, keď balík odovzdáme kuriérovi, dostanete túto informáciu do e-mailu. Potom vás bude kontaktovať priamo prepravná spoločnosť, ktorú ste si vybrali. Ak chcete, aby sme vás kontaktovali skôr, napíšte to do poznámky pri objednávke.

Do poznámky pri objednávke nám napíšte, kedy chcete, aby sme vám zásielku doručili. My to odovzdáme kuriérovi. Žiaľ, nie vždy je to možné a nemôžeme to zaručiť. V každom prípade v deň doručenia dostanete textovú správu s kontaktnými údajmi na kuriéra - kontaktujte ho, aby ste sa uistili, že zásielka bude doručená v čase, ktorý vám vyhovuje.

Áno, kuriér vám v deň doručenia pošle informačnú SMS s časom doručenia a pred príchodom vám zavolá. Ak vám čas nevyhovuje, môžete kuriérovi zavolať a dohodnúť sa s ním. Kuriér môže váš balík uložiť aj na najbližšom mieste odovzdania (obchody, čerpacie stanice atď.).

Vo výnimočných prípadoch sa dá dohodnúť individuálne na telefónnom čísle +421 222 205 790.

Áno. Českým zákazníkom odporúčame nákup priamo na houseland.cz.


Otázky týkajúce sa platieb a kupónov

Môžete platiť kreditnou kartou, bankovým prevodom alebo na dobierku.

Viac informácií o možnostiach platby

Áno. Môžeme zmeniť spôsob platby z online platby kartou alebo rýchlej platby bankovým prevodom na platbu v hotovosti pri doručení alebo platbu bankovým prevodom. Môžeme tiež zmeniť platbu na dobierku na Platbu bankovým prevodom. V týchto prípadoch nás prosím kontaktujte e-mailom alebo telefonicky. Radi vám vyhovieme.

Žiadny problém, obráťte sa na našu zákaznícku linku +421 222 205 790. Spoločne problém vyriešime.

Zľavový kód alebo kupón zadajte do košíka pod zoznamom produktov do políčka Použiť zľavový kupón. V prípade, že sa vám kód nepodarilo zadať, môžete ho napísať do poznámky vedľa objednávky. My ho potom do objednávky vložíme sami. Je však potrebné, aby objednávka nebola zaplatená.

Ak sa vám nepodarilo vložiť zľavový kód do objednávky, kontaktujte našu zákaznícku linku na čísle +421 222 205 790 alebo e-mailom na adrese info@houseland.sk. Radi vám so všetkým pomôžeme.

Na našej webovej stránke skontrolujte, či je zľavový kupón stále platný a či sa zľava vzťahuje na daný tovar. Ak máte stále pochybnosti, neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo e-mailom. Radi vám pomôžeme.


Vrátenie tovaru a reklamácia

S vrátením tovaru nemáme problém. Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prijatia zásielky. Do košíka si môžete pridať aj ďalšiu službu na vrátenie tovaru až do 60 dní od jeho prevzatia.

Viac informácií o vrátení tovaru

Ak vaša zásielka prišla poškodená, dostali ste iný výrobok, ako ste si objednali, alebo máte akýkoľvek iný problém súvisiaci s vrátením tovaru, vyplňte krátky formulár tu. Alebo nám pošlite e-mail na adresu info@houseland.sk a počkajte, kým sa vám ozve náš špecialista na reklamácie a navrhne vám ďalší postup.

Áno, tovar je možné vrátiť osobne a po dohode s dopravcom na nižšie uvedenej adrese počas Po - Pia od 8:00 do 20:00 a počas víkendu vždy po individuálnej dohode. Najskôr sa, prosím, dohodnite telefonicky na čísle +421 903 362 697.

Adresa pre doručenie tovaru na vrátenie:

OlzaLogistic - Houseland s.r.o.
Súľov 46
013 52 Súľov-Hradná


Doplňujúce otázky

Všetky dostupné varianty výrobku sú zobrazené na našej webovej stránke. Ak teda na našej webovej stránke nenájdete požadovaný variant výrobku, je nám ľúto, že vám nemôžeme vyhovieť.

Výrobok si samozrejme môžete upraviť podľa vlastného uváženia. Ak však výrobok zostavíte inak, ako je uvedené v návode na zostavenie, existuje riziko, že výrobok zostavíte nesprávne, poškodíte ho, znížite jeho funkčnosť alebo ho nebudete môcť bezpečne používať. Tým sa zruší aj záručná doba.

Budeme vďační za vašu spätnú väzbu, či už pozitívnu alebo negatívnu. Na vašom názore nám záleží. Svoju spätnú väzbu môžete poslať na adresu info@houseland.sk. Ďakujeme!

Pokiaľ vás zaujíma čokoľvek iné, neváhajte nás kontaktovať. :-)


Máte inú otázku? Radi pomôžeme

Pracovní doba Po-pia: 8:00 - 16:00