Najčastejšie otázky

Akým spôsobom si môžem objednať?

Na našom e-shope houseland.sk, houseland.cz či telefonicky na čísle +420 555 333 235.

Ako sa vaše produkty dodávajú?

Drvivú väčšinu produktov dodávame v demonte, aby nedošlo počas prepravy k poškodeniu. Súčasťou balenia je montážny návod a všetky potrebné súčiastky na montáž.

Za ako dlho budem mať tovar doma?

Dodacie lehoty sú rôzne podľa konkrétneho produktu. Dodacia lehota je vždy uvedená v detaile produktu pri tlačidle "Pridať do košíka".

V prípade, že máte v objednávke viac produktov s rôznymi dodacími lehotami, tovar zašleme spoločne v tej najdlhšej lehote. Pokiaľ nám napíšete alebo zavoláte, že chcete objednávku rozdeliť, nie je to žiadny problém.

Ako môžem objednávku zaplatiť?

Zaplatiť môžete platobnou kartou, bankovým prevodom alebo dobierkou pri prevzatí.

Viac informácií o možnostiach platby

Kto mi môže tovar doručiť a koľko ma to bude stáť?

Spolupracujeme s mnohými prepravcami. V košíku sa vám zobrazia vždy iba tí prepravcovia, ktorí sú schopní bezpečne doručiť daný produkt.

Viac informácií o možnostiach dopravy

Doručujete aj do ČR?

Áno, českým zákazníkom odporúčame nakúpiť priamo na houseland.cz.

Môžem objednaný tovar vrátiť?

S vrátením nemáme najmenší problém. Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia zásielky. V košíku si taktiež môžete prikúpiť doplnkovú službu možnosti vrátiť tovar až do 60 dní od prevzatia.

Viac informácií o vrátení tovaru

Volá vodič pri doručení objednávky?

Kuriéri áno, pošta zatiaľ bohužiaľ skôr výnimočne. Kuriér vám v deň doručenia zašle informatívnu SMS s časom doručenia a pred príchodom zavolá. Ak nevyhovuje daná hodina, môžete kuriérovi zavolať a dohodnúť sa s ním. Balík vám tiež môže uložiť na najbližšom výdajnom mieste (obchody, benzínky a ďalšie).

Mám problém s doručeným tovarom, ako mám postupovať?

Pokiaľ vám zásielka dorazila poškodená, obdržali ste niečo iné alebo máte akýkoľvek iný problém, ktorý sa týka reklamácie, vyplňte prosím kratučký formulár tu alebo nám napíšte na info@houseland.sk a počkajte na to, až vás bude kontaktovať s ďalším postupom naša reklamačná špecialistka.

Ak máte inú otázku, neváhajte nás kontaktovať:

e-mail: info@houseland.sk
telefón: +420 555 333 235