Vaša voľba je pre nás dôležitá, a my sa vám tak snažíme dať na výber z čo najviac spoľahlivých dopravcov. Môže sa však stať, že v košíku niektorého z ponúkaných prepravcov neuvidíte – to je preto, že daná objednávka nespĺňa rozmerové alebo hmotnostné limity určitého dopravcu. Vždy sa vám ponúkne spoľahlivá alternatíva.
Tovar balíme dôkladne, aby sme predišli možnosti poškodenia pri preprave. Ak by k tomu predsa len došlo, čo najskôr nás kontaktujte, aby sme mohli situáciu vyriešiť.
Obzvlášť pri krehkom tovare odporúčame obsah balíka skontrolovať ihneď po prevzatí. Prípadné poškodenie je nutné ohlásiť buď rovno kuriérovi, alebo nám, a to najneskôr do 2 dní od doručenia zásielky.
*Výnimkou sú iba nadrozmerné produkty, za ktoré vám môže byť dopravcom účtovaný poplatok. Nemusíte sa ale báť, výšku poplatku totiž uvidíte ešte pred tým, než si tovar dáte do košíka - je uvedená priamo nad cenou produktu. Dobierka je u všetkých dopravcov 1,90 €.