Možnosti dopravy

Doprava

Objednávka vám dovezie na Vašu adresu buď PPL, GLS alebo 123 kuriér. Záleží na vašom výbere. Dopravcu si môžete vybrať v nákupnom košíku po dokončení objednávky. Môže sa však stať, že v košíku neuvidíte žiadneho z prepravcov produktu. Dôvodom je, že objednávka nespĺňa rozmerové kritéria daného dopravcu. Vždy vám bude ponúknutá iná alternatíva od spoľahlivého dopravcu.

Objemnejšie a ťažšie objednávky sa potom balia na palety. Prepravu paliet a nadrozmerných zásielok pre nás vykonáva spoločnosť Geis Cargo.

Tovar vždy balíme naozaj dôkladne, aby sme úplne minimalizovali možnosť poškodenia pri preprave.

Objednávku si môžete vyzdvihnúť aj osobne v našom sklade. Každý pracovný deň od 7:00 do 15:00. Osobný odber je bezplatný, ale objednávku musíte zaplatiť vopred kreditnou kartou alebo bankovým prevodom.

Adresa skladu:
Houseland
Lihovarská 690
718 00 Slezská Ostrava
Česká republika


Ceny dopravy
123 kuriér - 5 €
GLS - 5 €
SPS - 5 €
Geis Cargo - podľa hmotnosti a rozmerov zásielky
Osobný odber - ZDARMA
Objednávka nad 100€  = DOPRAVA ZADARMO (neplatí pre nadrozmerné produkty, viď nižšie)


V prípade nadrozmerných alebo extrémne ťažkých položiek vám môže byť účtovaný príplatok za nadrozmernosť. To platí pre najväčšie výrobky, ktoré sa prepravujú prostredníctvom spoločnosti Geis Cargo najmä paletovou dopravou. Niektoré kategórie tovaru sú potom doručované aj klasickými prepravcami (PPL, GLS), kde je prepravné tiež individuálne. Výšku príplatku môžete zistiť pred dokončením objednávky v nákupnom košíku, príplatok sa zobrazuje aj v podrobnostiach o výrobku pri tlačidle "pridať do košíka". O cene ste preto informovaní ešte pred vložením výrobku do košíka.
 

Doplnkové služby

V košíku si môžete objednať aj ďalšie služby vo forme predĺženia lehoty na odstúpenie od zmluvy (60 dní) a zásielku si môžete nechať poistiť. To znamená, že ak dostanete poškodený tovar, problém okamžite vyriešime, a to buď výmenou poškodeného výrobku, alebo vrátením peňazí. Nemusíte nič baliť, ísť na poštu, všetko vám vymeníme a poškodený výrobok odvezieme na naše náklady. Stačí nám poslať fotografie poškodeného tovaru e-mailom.

Prevzatie krehkého tovaru od prepravcu

Ak sa objednávka týka krehkého tovaru (sklo, keramika, porcelán), dôrazne vám odporúčame, aby ste tovar ihneď po prevzatí dôkladne skontrolovali. Ak dostanete poškodený tovar, musíte to bezodkladne (najneskôr do 2 kalendárnych dní) nahlásiť buď nám, alebo priamo kuriérovi, aby sme mohli u príslušného dopravcu uplatniť reklamáciu poškodenej zásielky a spísať škodový protokol. Aj keď tovar balíme veľmi starostlivo, je potrebné ho po prevzatí skontrolovať.

Ak dostanete poškodený tovar, ponechajte ho v pôvodnom stave a balení, v akom ste ho dostali. Tovar neprebaľujte a v ideálnom prípade s ním nemanipulujte. Poškodenie stačí nahlásiť nám alebo prepravcovi.