V Houselandu prebieha jarné upratovanie skladu. Všetok skladový tovar si môžete kúpiť s minimálne 10 % zľavou - pozrite si
Doprava

Doprava

Vaša voľba je pre nás dôležitá, a my sa vám tak snažíme dať na výber z čo najviac spoľahlivých dopravcov. Môže sa však stať, že v košíku niektorého z ponúkaných prepravcov neuvidíte – to je preto, že daná objednávka nespĺňa rozmerové alebo hmotnostné limity určitého dopravcu. Vždy sa vám ponúkne spoľahlivá alternatíva.

Tovar balíme dôkladne, aby sme predišli možnosti poškodenia pri preprave. Ak by k tomu predsa len došlo, čo najskôr nás kontaktujte, aby sme mohli situáciu vyriešiť.

Obzvlášť pri krehkom tovare odporúčame obsah balíka skontrolovať ihneď po prevzatí. Prípadné poškodenie je nutné ohlásiť buď rovno kuriérovi, alebo nám, a to najneskôr do 2 dní od doručenia zásielky.

Pre objednávky nad 120 € ponúkame dopravu zadarmo.*

*Výnimkou sú iba nadrozmerné produkty, za ktoré vám môže byť dopravcom účtovaný poplatok. Nemusíte sa ale báť, výšku poplatku totiž uvidíte ešte pred tým, než si tovar dáte do košíka - je uvedená priamo nad cenou produktu. Dobierka je u všetkých dopravcov 1,90 €.


Doručenie na adresu

  • Doručenie obvykle prebieha nasledujúci pracovný deň po odovzdaní zásielky ao konkrétnom čase budete informovaní ráno e-mailom a SMS. V prípade nezastihnutia na adrese kuriér zašle správu s možnosťou presmerovania na inú adresu alebo uloženie na odbernom mieste.
  • Maximálna hmotnosť 1 balíka je 50 kg.
  • Pri prevzatí odporúčame skontrolovať obal zásielky. Prípadné poškodenie čo najskôr ohláste na čísle +421 16 877, s kuriérom môžete tiež rovno spísať zápisnicu o škode. Reklamáciu tiež môžete riešiť rovno s nami, stačí sa ozvať na e-mail: reklamacie@houseland.sk.
  • Pre akékoľvek ďalšie informácie alebo sledovanie zásielky navštívte web SPS.
  • GLS štandardne doručuje už druhý pracovný deň od odoslania zásielky, a to medzi 8. a 17. hodinou. Ak vás vodič nezastihne doma, spojí sa s vami a balík doručí v nasledujúcich dňoch, alebo ho rovno uloží na odbernom mieste.
  • Maximálna hmotnosť zásielky je 31 kg.
  • Pri prevzatí odporúčame starostlivo skontrolovať obal zásielky. V prípade poškodenia je potrebné na mieste s kuriérom spísať zápisnicu o škode a obrátiť sa na zákaznícky servis GLS na čísle +421 45 52 42 500 alebo +421 18 585. Reklamáciu tiež môžete riešiť rovno s nami, stačí sa ozvať na e-mail: reklamacie@houseland.sk.
  • Pre akékoľvek ďalšie informácie alebo sledovanie zásielky navštívte web GLS.
  • Po odovzdaní vám zásielka príde spravidla hneď ďalší pracovný deň, a to medzi 9–18 hodinou – v deň doručenia vás kontaktuje vodič s konkrétnejším časom. Dopravca sa bez problémov postará o nadrozmerné zásielky a paletovú prepravu.
  • Výnos v tejto chvíli nie je možné objednať pre rozmerný čalúnený nábytok (sedacie súpravy a pod).
  • Maximálna hmotnosť jednej zásielky je 2 500 kg.
  • Možnosť platby kartou pri prevzatí zásielky.
  • Pri prevzatí odporúčame starostlivo skontrolovať obal zásielky. V prípade poškodenia je potrebné s kuriérom spísať protokol o škode. Informačná linka Geis: +421 18 181. Reklamáciu tiež môžete riešiť rovno s nami, stačí sa ozvať na e-mail: reklamacie@houseland.sk.
  • Pre akékoľvek ďalšie informácie alebo trasovanie zásielky navštívte web Geis.

Osobný odber

  • Objednávku si môžete vyzdvihnúť na jednom z viac ako 4 000 výdajných miest – ľahko a lacno. Zásielka je spravidla pripravená na vyzdvihnutie nasledujúci pracovný deň potom, čo bola odovzdaná. Môže ju vyzdvihnúť ktokoľvek.
  • Objednávky je možné doručiť aj do Z-BOXu. V prípade, že zásielka prekračuje hmotnosť alebo rozmery, je automaticky uložená na najbližšom výdajnom mieste.
  • Na výdajných miestach je štandardná úložná doba 7 dní a predĺženie je možné o 14 dní. Pri zásielke, ktorá mieri do Z-BOXu, máte na vyzdvihnutie 2 kalendárne dni. Predĺženie je možné maximálne o 1 deň na celkové 3 kalendárne dni.
  • Po vyzdvihnutí tovaru odporúčame obal aj obsah starostlivo skontrolovať – pri podozrení na poškodenie sa čo najskôr obráťte na číslo +421 221 201 135 alebo rovno vyplňte reklamačný formulár na stránkach Packeta. Reklamáciu tiež môžete riešiť rovno s nami, stačí sa ozvať na e-mail: reklamacie@houseland.sk.
  • Pre akékoľvek ďalšie informácie alebo trasovanie zásielky navštívte web Packeta.
  • Objednávku si môžete vyzdvihnúť na jednom z viac ako 7 000 výdajných miest – ľahko a lacno. Zásielka je spravidla pripravená na vyzdvihnutie nasledujúci pracovný deň potom, čo bola odovzdaná. Môže ju vyzdvihnúť ktokoľvek.
  • V prípade, že si vyberiete dodávku do boxu a zásielka prekračuje hmotnosť alebo rozmery, je automaticky uložená na najbližšom výdajnom mieste.
  • Na výdajných miestach je štandardná úložná doba 7 dní. Pri zásielke, ktorá mieri do boxu, máte na vyzdvihnutie 48 hodin. Predĺženie úložnej lehoty nie je možné.
  • Po vyzdvihnutí tovaru odporúčame obal aj obsah starostlivo skontrolovať – pri podozrení na poškodenie sa čo najskôr obráťte na náš e-mail: reklamacie@houseland.sk.
  • Pre akékoľvek ďalšie informácie alebo trasovanie zásielky navštívte web SPS alebo balíkovo.

Doplnkové služby

  • Priamo v košíku si môžete za 1,40 € dokúpiť poistenie zásielky. To znamená, že pokiaľ tovar dorazí poškodený, problém vyriešime okamžite – buď produkt vymeníme za nepoškodený, alebo vám vrátime peniaze. Vy nemusíte nič baliť ani nikam chodiť - všetko vyriešime za vás a na naše náklady. Len nám zašlite fotky tovaru na e-mail.
  • Priamo v košíku si môžete predĺžiť lehotu na odstúpenie od zmluvy – tovar tak budete môcť vrátiť do celých 60 dní.